Kuhu maani minna ja kust enam edasi ei saa?


Mul on viimastel aegadel selliseid huvitavaid olukordi tekkinud. Olukordi, kus piir eetilise ja ebaeetilise vahel on õhkõrn. Eesti kontekstis aga kisub olukord sinna ebaeetilise poole.

Nõ näitkeks täna väga tippjuhtidelt sõnum, et kui ma ühe mitte väga mitteakadeemilise inimese kampa võtaksin ja tema selle kaudu saaks formaalselt linnukese kirja, et profaks hakata…. No ma ei tea.

Ja veel mitmeid sama stiililisi asj. Alustades majandusministri otsustest ja juttudest ja kuni niisama elus juhtuvate olukordadeni. 

Mulle tun dub, et Eestis on seda rohkem, kui näiteks oli Soomes, ja see on hakanud mind tõsiselt häirima.

Kui kaugele võiks lasta sel minna? Ja kui ma vastu hakkan siplema, siis mis minust saab?

Lisa kommentaar

